وي تصريح کرد: اطلاعات لازم درباره شرکتها و تاسيسات گردشگري بايد به نحوي باشد که با بررسي آنها ريسک فعاليت مشخص شود.
اوليايي افزود: نبود استانداردهاي لازم به نحوي که شرکتهاي بيمه را در اراتباط با تعيين نرخ ياري کند يکي ديگر از چالشهاي حضور بيمه در بخش خدمات است.
وي باورهاي نادرست و اعتقاد نداشتن افراد به ضرورت وجود پوششهاي بيمه را يکي ديگر از چالشهاي حضور صنعت بيمه در بخش گردشگري اعلام کرد و خواستار ايفاي نقش بيشتر صدا و سيما و ديگر مراکز فرهنگي براي فرهنگ سازي در اين زمينه شد.
اوليايي با اشاره به اقدامات جديدي دولت براي ساخت مراکز و تاسيسات جديد گردشگري گفت: شرکتهاي بيمه ميتوانند براي جبران خسارت اموال و يا مسئوليت خدمات به عنوان حمايتگر مالي در توسعه گردشگري نقش داشته باشند.
105/
انتهای پیام/